Чт, 18.04.2024, 05:32
Вітаю Вас Гость | RSS

Зерна: наука, освіта, культура

Меню сайту
Категорії розділу
Культура [56] Наука [33]
Наукові досягнення
Освіта [63]
Новини освіти
Туризм [16]
Цікаві місця, враження, рекомендації
Комп'ютер [37]
Все що стосується комп'ютерів
Різне [86]
Всяка всячина
Курйози [15]
Незвичайне
Україна [79]
Досягнення, цікавинки
Економіка [71]
Новини економіки України та закордону
Здоров’я [36]
Здоров’я, життя, лікування ...
Новини сайту [44]
Новини сайту "Зерна"
Зарубіжні новини [31]
Політика [136] Київ [15]
Київські новини
Спорт [32] Земля, екологія. [9]
Держава [0]

Головна » 2010 » Лютий » 24 » Інформаційне суспільство. Плюс чи мінус? (Частина 2)
10:46
Інформаційне суспільство. Плюс чи мінус? (Частина 2)
Україна здійснює модернізацію системи освіти в контексті європейських вимог, практично реалізує положення Болонської декларації. Сьогодні, як ніколи, стає зрозумілим, що освіта, особливо в галузі математики, природничих наук і техніки, необхідна для формування кваліфікованих кадрів, які володіють конкурентоспроможністю в умовах інформаційного суспільства. У зв'язку з цим важливими стають дослідження переваг і недоліків традиційного та дистанційного навчання, їхньої ефективності й перспектив.
Дистанційне навчання на базі Інтернет-технологій являє собою якісно інший рівень досвіду традиційної заочної освіти, кардинально підвищує інтерактивність, отже, якість навчального процесу.
Інформаційна підтримка забезпечується за допомогою електронних бібліотек, банків даних, учбово-інформаційних матеріалів (спеціальних навчальних посібників, письмових завдань, аудіо- i відеоматеріалів). Так, навчальний курс з дистанційного навчання фірми Microsoft має компакт-диск для проведення лабораторних робіт i практикумів. Студенти надсилають письмові роботи електронною поштою, спілкуються інтенсивно з її допомогою з викладачем (так звані віртуальні години навчання). У Японії існує "віртуальна магістратура": не залишаючи офісу, по завершенні відповідного курсу навчання по Інтернету, можна одержати вчений ступінь магістра бізнес-адміністрування (МВА).
У США вже створено перший повністю віртуальний вищий навчальний заклад - Міжнародний університет Джонса.
Однак, варто розглядати систему освіти в інформаційному суспільстві не тільки в позитивному аспекті. Досвід показує, що вплив самих передових технологій на освіту (приміром, віртуальних університетів) виявився не таким сильним, як очікувалося. Слід зазначити,що віртуальний простір, хоч він і безмежний, не може поки забезпечити загальність і справедливість. Він не підходить студентам, чий технологічний досвід обмежений. Інтернет-революція підсилює нерівність між бідними й багатими. Отже, інформаційні технології стають новим джерелом соціальної нерівності.
Не можна забувати й про те, що, як показують спеціальні дослідження, уже через дві-три хвилини перебування у віртуальному середовищі у людини порушується рухова моторика, а через 25-30 хвилин відбуваються порушення рухових рефлексів.
Можна згадати й про інші негативні моменти: комп'ютер створює певний віртуально-фантастичний світ. Психологи вважають, що він віддаляє його мешканців від реальності, від необхідності стверджувати себе, від духовного життя.
Категорія: Комп'ютер | Переглядів: 504 | Додав: Umnichka | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Лютий 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Зареєстрованих: 0

Усі права захищені. Copyright Сайт "Зерна" © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz