Вт, 19.03.2024, 06:18
Вітаю Вас Гость | RSS

Зерна: наука, освіта, культура

Меню сайту
Категорії розділу
Культура [56]Наука [33]
Наукові досягнення
Освіта [63]
Новини освіти
Туризм [16]
Цікаві місця, враження, рекомендації
Комп'ютер [37]
Все що стосується комп'ютерів
Різне [86]
Всяка всячина
Курйози [15]
Незвичайне
Україна [79]
Досягнення, цікавинки
Економіка [71]
Новини економіки України та закордону
Здоров’я [36]
Здоров’я, життя, лікування ...
Новини сайту [44]
Новини сайту "Зерна"
Зарубіжні новини [31]
Політика [136]Київ [15]
Київські новини
Спорт [32]Земля, екологія. [9]
Держава [0]

zag_rek

 

Загальні рекомендації

(для всіх дисциплін)

Зміст сторінки

  1. Вимоги до творчих завдань у файлі (vymogy_ty_rob2_druk.pdf). Файл можна відкрити або зберегти на власному комп'ютері (правою кнопкою миші клацнути на vymogy_ty_rob2_druk.pdf , в меню вибрати: зберегти об'єкт як ).

  2. Про державні іспити, здачу електронної версії магістерських робіт та про шаблон для магістерських та творчих робіт.

  3. Про вставку автоматичного змісту в магістерську роботу.

  4. Рекомендації щодо іменування файлу творчої роботи та теми електронного листа, до якого приєднується файл, див. нижче.  Файл творчої роботи надсилається викладачеві, який вів практичні заняття. Адреса Петра Семеновича для надсилання електронного варіанту творчої роботи: . В темі листа необхідно вказати назву дисципліни, форму навчання, спеціальність, прізвище. Бажано в листі навести нікнейм, під яким ви зареєструвалися на сайті, та ваше ім'я.

  5. Рекомендації щодо виконання практичних завдань (нижче).  

Про формули в Excel тут.

Про сайт

   Сайт професора кафедри міжнародної інформації та інформатики КиМУ Шпиги П.С. призначено для надання актуальних навчально-методичних матеріалів слухачам та безпосереднього навчання (як навчально-тренувальний об'єкт).

Слухачі, використовуючи можливості сайту,  мають отримати спеціальні знання, уміння, навички роботи з сайтами:

  • уміння знаходити потрібну сторінку, інформацію.
  • уміння додавання новин, коментування, обговорення проблем.

Для отримання навичок роботи з сайтом потрібно не менше одного разу на місяць:
•    додавати новини;
•    коментувати новини інших слухачів;
•    приймати участь у обговоренні на форумі.
При додаванні новин слухачі мають виконувати умови, з якими вони погодились при реєстрації на сайті (див. текст угоди). Текст новин потрібно давати державною мовою (дозволяється використовувати інтернет-перекладачі, деякі їх адреси наведено у каталозі сайтів) і не порушувати авторські права (електронні або друковані джерела, як правило, дозволяють використовувати інформаційні матеріали лише за умови посилання на них). 

 

Листи з питаннями надсилати на  адресу:  . В темі листа необхідно вказати назву дисципліни, форму навчання, спеціальність, прізвище. Бажано в листі навести нікнейм, під яким ви зареєструвалися на сайті, та ваше ім'я.

Для роботи в мережі Інтернет можна завантажити:

 Державні іспити в НАДУ

  Державні іспити в НАДУ мають три складові:
1. Білети з питаннями
2. Комплексне кваліфікаційне завдання.
3. Магістерську роботу.
 

Рекомендації Національної академія державного управління при Президентові України щодо підготовки комплексного кваліфікаційного завдання у вигляді політичної пропозиції (доповідна записка Кабінетові Міністрів України щодо реалізації державної політики) 2012 року (отримати документ).

Приклади завдань ККЗ 2011 року можна переглянути тут.
У багатьох слухачів виникаю проблеми при здачі електронних версій магістерських робіт, без чого слухач не допускається до державного іспиту.
 

 

Про магістерські роботи

Про структуру вступу магістерської роботи читати тут.
 

Електронні версії магістерських робіт

Для здачі електронної версії магістерських робіт слухачем подається підписаний CD чи DVD диск (дискета) з папкою, що містить два файли.
Ім'я папки і двох файлів, що у ній містяться повинні використовувати тільки латинську абетку і відповідати прізвищу та ініціалам автора.
Файл магістерської роботи повинен називатись так, як у картці.
Файл картки має таку ж назву, як і  Файл магістерської роботи з додаванням слів "lib_card"

 

 

 

 

 

 


 

Тут можна переглянути або отримати:

  • шаблон для магістерських та творчих робіт (MR2010_2.dot),
  • зразок картки (PetrovPP_Lib_Card.doc), 
  • шаблон картки (shablon_Lib_Card.doc),
  • архів цих файлів для закачування (mgistr_shablon) .

 

 

Рекомендації щодо створення змісту документа з використання вбудованих стилів

 

 

  1. Поставте курсор у текст, який має бути у змісті (назва розділу, підрозділу тощо).
  2. На панелі інструментів у віконці "Стиль" відкрийте набір стилів документа.
  3. У списку стилів виберіть стиль, що відповідає рівню вибраног тексту (для назви розділу – Заголовок 1, підрозділу – Заголовок 2 і так далі).
  4. Повторіть пункти 1 – 3 для всіх назв розділів, підрозділів вашого документа.
  5. Поставте курсор там, де потрібно вставити зміст (на другій сторінці магістерської у новому рядку після слова "Зміст").
  6. Для Word2003 у меню Вставка виберіть команду "Посилання", далі потім — команду "Зміст і покажчики", вкладку Зміст та кнопку ОК. Для Word2010 відкрийте меню "Ссылки" і у ньому натисніть "Оглавление".

 
Примітки.
Якщо у вставленому змісті з'являються зайвий текст – не  видаляйте його зі змісту!  Така проблема буде легко виявлена при прийманні магістерської і робота не буде прийнята.
Для коректного видалення зайвого тексту:
  1. Знайдіть його у тексті магістерської;
  2. Виділіть всі рядки цього тексту;
  3. На панелі інструментів у віконці "Стиль" відкрийте набір стилів документа і виберіть "Звичайний".
  4. Повторіть пункти 1 – 3 для всіх зайвих (у змісті) рядків вашого документа.
  5. Поверніться до змісту і клацніть правою кнопкою миші на будь-якому місці (посередині) неправильного змісту.
  6. У контекстному меню, що з’явиться, виберіть "Поновити поле". У вікні, яке з’явиться, виберіть поновити повністю та натисніть кнопку "ОК"
Бажаю успіху!
 
 
  1. Рекомендації щодо іменування файлу творчої роботи та теми електронного листа.

       Ім’я файлу творчої роботи (ІНДЗ) утворюється латинськими літерами із абревіатури дисципліни, спеціальності, курсу, форми навчання (den – денна, zao – заочна,  vech- вечірня, dyst - дистанційна), року захисту творчої роботи, прізвища та ініціалів слухача розділених знаком дефісу. Для іменування папок і файлів використовуються літери латинської абетки без пробілів.
       Наприклад, для дисципліни "Аналітичні методи" слухач 1-го курсу заочної форми навчання Коваль Микола Тарасович спеціальність "Державне управління" (DU), робота якого буде захищатися у 2013 році, має назвати файл так: AM_DU_1zao_2013_Koval_MT.
       Скорочення для інших дисциплін:
        * IP (IT) - Інформаційна політика в Україні (інформаційні технології);
        * MISTDU - Моделювання, інформаційні системи і технології в державному управлінні.
    Тип файлу – документ MS Word 2010.
    Електронна версія роботи надсилається викладачеві не пізніше ніж за 10 днів до тестування. Якщо розміри файлу роботи перевищують 300 kb, слухач надсилає цей файл у вигляді архіву. Назва архіву відповідає назві файлу роботи. У темі листа теж наводиться ім'я файлу творчої роботи.
    Лист без вказаної теми вважається спамом і не розглядається.
    Творче завдання (творча робота) повинно містити аналіз практично важливих проблем у діяльності слухача чи його установи, альтернативні шляхи вирішення цих проблем і пропозиції по вибору (оцінці) цих альтернатив з точки зору придатності до вирішення найбільш актуальних із перелічених проблем. Проблеми і шляхи вирішення повинні стосуватись теми відповідної дисципліни.

    Рекомендації щодо виконання практичних завдань.

    Виконання  практичних завдань передбачає вивчення лекційного матеріалу,  відповідної літератури і практичної підготовки на комп’ютері. Практична підготовка включає знаходження потрібних програм, їх запуск, знайомство з інтерфейсом.
    Результати всіх практичних завдань потрібно зберігати у власній робочі папці, яку потрібно створити у папці "Мої документи". Папки розміщені на Робочому столі ПК після його вимкнення можуть зникнути. 

    Для іменування папок і файлів використовується латинська абетка. Назва основної робочої папки утворюється із абревіатури спеціальності (DU), дисципліни (IТ) і  прізвища слухача розділених знаком підкреслення. Наприклад: DU_IТ_Kоval. 

    Робоча папка слухача розміщується у папці «Мої документи», після виконання практичного завдання вся папка копіююється на носій слухача. На початку наступного заняття робоча папка слухача копіюється із власного носія (флеш-пам’яті) у папку  «Мої документи» і робота виконується у ній.
    Результати всіх практичних завдань фіксуються у файлах. Назва файлу практичної роботи утворюється із абревіатури спеціальності (DU), форми навчання (den, zao, vech) дисципліни (IT), прізвища слухача і двозначного порядкового номера практичної роботи розділених знаком підкреслення. Наприклад, для першої роботи назва файлу буде мати вигляд: DUden_IT_Koval_01.

    Структура документа, у якому фіксуються результати практичних занять, наступна.

    • Перший аркуш документа Word містить титульну сторінку з назвою навчального закладу, назвою документа "ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ" та дисципліни (по центру), факультетом, спеціальністю, прізвищами слухача і викладача (у правій колонці невидимої таблиці), місто і рік (внизу сторінки).  
    • Друга сторінка містить зміст документа, який вставляється пізніше засобами автоматичного формування змісту.
    • Третя і наступна сторінки містять результати виконання практичних завдань.

    На початку заняття відкривається файл попередньої практичної роботи і зберігається з новим іменем (заміюється останні цифри на номер поточної роботи). Тому всі файли, починаючи з другого, містять результати виконання попередніх практичних завдань після яких виконується поточна практична робота.

Текст кожного документа Word структурується за допомогою стилів "Заголовок 1", …"Заголовок 4".

Поточний контроль знань з дисципліни на практичному занятті передбачає наявність файлів всіх попередніх занять. Кількість файлів для підсумкового контролю знань з дисципліни повинна відповідати кількості практичних занять.

 

 

 

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Зареєстрованих: 0

Усі права захищені. Copyright Сайт "Зерна" © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz