KG-osn
Київський міжнародний університет
Комп’ютерна графіка. Основна сторінка
Computer graphics. Main page.
Проф. Шпига Петро Семенович
Перший семестр
Лекція 2. Колірні моделі.
Лекція 3. Малювання у офісних програмах.
Практична 1. Створення зображень у MS Peint та MS Word.
Контрольні питання до семестрового іспиту.
- Поняття "графіка". Приклади графіки.
- Книжкова графіка.
- Поняття "комп’ютерна графіка".
- Види комп’ютерної графіки.
- Особливості видів комп’ютерної графіки.
- Роздільна здатність.
- Проблеми растрових зображень
- Особливості векторних зображень.
- Об'єкти векторної графіки.
- Поясніть терміни графіка, комп'ютерна графіка.
- Предмет і завдання комп’ютерної графіки.
- Галузі та особливості застосування комп’ютерної графіки.
- Основні характеристики відеоплат і моніторів.
- Чим відрізняються векторна та растрова графіка?
- Що таке роздільна здатність?
- Якості растрового зображення.
- Принципи сприйняття графічної інформації людиною.
- Визначте суть адитивної кольорової моделі.
- Різні схеми стиснення зображень.
- Порівняйте алгоритми стиснення зображень без втрат.
- принципи стиснення зображень алгоритма JPEG.
- Порівняйте можливості графічних форматів BMP та GIF.
- Порівняйте можливості графічних форматів JPEG та GIF.
- Структура файлу BMP.
- Класифікація стандартів комп’ютерної графіки.
- Основні види перетворень на площині та у просторі.
- Що таке афінні перетворення?
- Властивості афінних перетворень.
- Перетворення відрізків з векторної форми до растрової.
- Засоби роботи в різних кольорових режимах у Photoshop.
- Інструменти зміни зображень програми Photoshop.
- Призначення кольорових каналів.
- Використання шарів у Photoshop.
- Призначення масок у Photoshop.
- Створення графієнтних заливок у CorelDraw.
- Створення фігурного тексту у CorelDraw.
- Засоби роботи з різними типами вузлів у CorelDraw.
- Виконання перетину об’єктів у CorelDraw.
- Форми представлення кривої у тривимірному просторі.
- Побудова тіні.
- Моделі освітлення.
- Моделі дзеркального та дифузного відображення.
- Задача тривимірного відтинання і методи її вирішення.
- Інструменти управління анімацією.
- Архітектура бібліотек OpenGL.
- Назвіть категорії функцій бібліотеки OpenGL.
- Що в OpenGL є атомарним примітивом?
- Що таке дисплейні списки?
- Які системи координат використовуються в OpenGL?
- Назвіть види матричних перетворень в OpenGL.
- Назвіть способи зміни положення спостерігача в OpenGL.
Джерела
- Залогова Л. А. Компьютерная графика. Элективный курс: Практикум. Учебное пособие: М.: 2005. — 212 с. (Текст рос. pdf )
- Комп'ютерна графіка та задачі, які вона вирішує. Лекції. Автор невідомий. (Тексти doc в архіві).
- Маценко В.Г. Комп’ютерна графіка: Навчальний посібник. – Чернівці: Рута, 2009 – 343 с. (Текст pdf )
- Петров М.Н. Компьютерная графика (3-е изд.) Издательство: Питер. 2011. — 544 с. Серия: Учебник для вузов. (Текст рос. pdf )
- "Самоучитель по Corel Draw" (архів з HTML сторінками у папках).
-
16 лучших бесплатных графических редакторов.Обзор с комментариями.
|