|
Інструментальні засоби електронного офісу
Вступ
Теоретичні матеріали
Стилі у текстових редакторах (читати)
Рекомендації щодо виконання практичних завдань.
Виконання практичних завдань передбачає вивчення лекційного матеріалу, відповідної літератури і практичної підготовки до роботи на комп’ютері. Практична підготовка передбачає засвоєння умінь знаходження потрібних програм, їх запуску, роботи з інтерфейсом.
Папки
Результати всіх практичних завдань потрібно зберігати у власній робочі папці, яку створюють у папці "Мої документи". Папки розміщені на Робочому столі ПК після його вимкнення можуть зникнути. Для іменування папок і файлів використовується латинська абетка. Назва основної робочої папки утворюється із абревіатури спеціальності (DU), дисципліни (IZEO) і прізвища слухача розділених знаком підкреслення. Наприклад: DU_IZEO_Kоval. Робоча папка слухача розміщується у папці «Мої документи». Після виконання практичного завдання ця папка копіюється на носій слухача. На початку наступного заняття робоча папка слухача копіюється із власного носія (флеш-пам’яті) у папку «Мої документи» і робота виконується у ній.
ФайлиРезультати всіх практичних завдань фіксуються у файлах. Назва файлу практичної роботи утворюється із абревіатури спеціальності (DU), форми навчання (den, zao, vech) дисципліни (IZEO), прізвища слухача і двозначного порядкового номера практичної роботи розділених знаком підкреслення. Наприклад, для першої роботи назва файлу буде мати вигляд: DUden_IZEO_Koval_01.
ДокументиСтруктура документа, у якому фіксуються результати практичних занять, наступна. Перший аркуш документа Word містить титульну сторінку з назвою навчального закладу, назвою документа "ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ" та дисципліни (по центру), факультетом, спеціальністю, прізвищами слухача і викладача (у правій колонці невидимої таблиці), місто і рік (внизу сторінки). Друга сторінка містить зміст документа, який вставляється пізніше засобами автоматичного формування змісту. Третя і наступна сторінки містять результати виконання практичних завдань. На початку наступного заняття відкривається файл попередньої практичної роботи і зберігається з новим іменем (заміюється останні цифри на номер поточної роботи). Тому всі файли, починаючи з другого, містять результати виконання попередніх практичних завдань після яких виконується поточна практична робота. Текст кожного документа Word структурується за допомогою стилів "Заголовок 1", …"Заголовок 4". Поточний контроль знань з дисципліни на практичному занятті передбачає наявність файлів всіх попередніх занять. Кількість файлів для підсумкового контролю знань з дисципліни повинна відповідати кількості практичних занять.
Питання, пропозиції, зауваження можна писати в чаті, на форумі, зворотньому зв'язку.
Список практичних для денної форми навчання Заняття 1. Комп’ютерна техніка та її використання в електронному офісі.
Заняття 2. Стилі MS Word.
Заняття 3. Дата: 01.12.2011. Перша пара: продовження теми "Стилі MS Word". Друга пара: реєстрація та робота з навчально-тренувальним сайтом "Зерна".
Заняття 4. Дата: 06.12.2011. Побудова графіків, діаграм та вставка їх у документ. Вставка електронного змісту.
Заняття 5. Дата: 08.12.2011. Співробітник інституту кібернетики:
- Фінансові ринки: грошей/капіталів/страхові.
- Організація страхування: суб’єкти і об’єкти, відносини, грошові потоки.
- Статистика: предмет, методи, індекси
- Види ризиків і засоби їх розв’язання
- Обчислення у Mathematica i SPSS
- Статистична база метаданих
Практика роботи з даними у Google.
|
Календар
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Зареєстрованих: 0
|