Сучасне розуміння інформаційного суспільства дещо змінилося. В його основі лежить нове відношення до інформації. Щоб зрозуміти це, потрібно чітко розрізняти повідомлення (або послання), інтерпретацію (або сприйняття) і комунікацію. Повідомлення (message) - це "річ" або ж “матеріалізований продукт“ інтелектуальної діяльності людини. Інтерпретація - це "думка", тобто знання, що одержується. Комунікація - це лише операція передачі, трансляції. Сьогодні в комп’ютерних мережах саме ця операція трансляції стала визначальною ланкою в тріаді повідомлення - комунікація - інтерпретація. Дивлячись на сучасних політиків, біржових брокерів, менеджерів, неважко зауважити, що більше поінформована людина - це не та, яка найбільше знає, а та, яка здійснює найбільше число своєчасних комунікацій. Тільки інформація, як комунікація, а не, як знання або предмет, спроможна викликати нові операції. Це відбувається тому, що інформація не стільки ресурс, скільки мотив діяльності. Тому в сучасному суспільстві інформація - це двигун та основа діяльності, тоді, як у традиційному суспільстві, вона ніяк не могла претендувати на таку роль. Отже, на сьогодні в інформації найважливіше - це комунікація, що спонукає до дії. Головним феноменом нашої епохи стали не гігантські електронні банки даних і штучний інтелект, а Internet, у якому не створюється ніякого знання, але який зате багаторазово збільшує можливості здійснення комунікацій.
А яке було раніше розуміння інформаційного суспільства?
... поінформована людина - це не та, яка найбільше знає, а та, яка здійснює найбільше число своєчасних комунікацій. Тоді це ті, хто сидить в однокласниках? А як же з прислів'ями: слово не горобець Язык мой - враг мой ?
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]