Головна » 2009 » Жовтень » 20 » практичне заняття 1(завдання та проблеми, які виникають при використанні інформаційних техгнологій
20:03
практичне заняття 1(завдання та проблеми, які виникають при використанні інформаційних техгнологій
Найголовніша проблема з якою зустрічаються у повсякденному житті та кожного дня працівники райдержадміністрації - це наповнення веб-сайту, тому що на веб-сайті повинно бути: - основні функції та нормативно-правові засади діяльності райдержадміністрації; - структуру та керівництво райдержадміністрації; - місцезнаходження райдержадміністрації та підпорядкованих їй управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів); - основні завдання структурних підрозділів райдержадміністрації, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти підрозділів та їх керівників; - нормативно-правові акти з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації; - порядок реєстрації, ліцензування окремих видів діяльності у відповідній сфері, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для реєстрації та отримання відповідної ліцензії (розрахункові рахунки для внесення платежів, розмір цих платежів тощо); - розпорядок роботи керівництва і працівників райдержадміністрації; - відомості про виконання районного бюджету відповідного рівня (щоквартально наростаючим підсумком – до 15-го числа першого місяця, наступного за звітним кварталом); - показники виплати заробітної плати, грошового забезпечення, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щоквартально наростаючим підсумком - до 15-го числа першого місяця, наступного за звітним кварталом); - показники розрахунків за енергоносії (щоквартально наростаючим підсумком – до 15-го числа першого місяця, наступного за звітним кварталом); - відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів, у тому числі діючі тарифи та пільги окремим групам платників, про розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня (щоквартально наростаючим підсумком - до 15-го числа першого місяця, наступного за звітним кварталом, річні – до 27-го числа першого місяця, наступного за звітним року); - установи і заклади соціальної сфери; - відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти; - перелік комунальних підприємств, правоохоронних органів, лікувальних, оздоровчих установ, дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, які знаходяться на території відповідного району із зазначенням адреси, номерів телефонів, розпорядку роботи. - подання інформації на веб-сайті державною та англійською мовами; - можливість добровільної реєстрації відвідувачів веб-сайту для забезпечення ведення статистики відвідування та підтримки функції зворотного зв’язку. А на більшості сайтів державних установ про таке і не чули, тому це питання потрібно вирішуватися на державному і законодавчому рівні
Не можу погодитись з попереднім автором стосовно розв'язання проблеми. Якщо дозволити ненавченим працівникам додавати матеріал на сайт, то сайту кінець ... Навчити - кошти потрібні. Підтримка сайту коштує від 2000 гр на місяць (власними силами) або від 1000 гр стороння особа чи організація. Залежить від завдань та частоти оновлення. Сайт - дороге задоволененя.
1) Державний службовець має володіти комп ютером при вступі на державну службу, тобто надрукувати текст та відформатувати має навчитися раніше.... 2) Звідки взяли цифру 2000 грн власними силами, і чому стороння особа обійдеться дешевше? Я гадаю що на роботу з сайтом райдержадміністрації необхідно виділяти не більше 1 чол./години в день, тобто виходить дешевше 2000 грн..
P.S. Можливо я знаю гірше інформацію на місцях, з радістю поспілкуюся на дану тематику voytovich.a@i.ua
Найголовніша проблема з якою зустрічаються у повсякденному житті та кожного дня працівники райдержадміністрації - це наповнення веб-сайту
Анна, Ви напевно глузуєте з працівників райдержадміністрації????? Вирішення Вашої проблеми досить просте, необхідно за кожним розділом сайти призначити відповідального, при виникненні змін відповідальна особа має узгодити зміни, та додати у відповідний розділ....... Чи може бути це найголовніша проблема для них? Я дуже сумніваюся!!!! Мені здається що набагато важливіше питання для працівників райдержадміністрації при використанні інформаційних технологій це налагодження внутрішніх комунікацій для вирішення своїх обов язків: - Обмін інформацією, документами - контроль доручень - узгодження питань і т. ін.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]