Пн, 02.12.2024, 09:14
Вітаю Вас Гость | RSS

Зерна: наука, освіта, культура

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Електронне урядування в Україні
PitersДата: Чт, 24.12.2009, 19:34 | Повідомлення # 1
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 91
Репутація: 8
Статус: Offline
Хто, коли і як ввів в державне управління перші елементи електронного урядування?
 
olpanДата: Пт, 25.12.2009, 17:39 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: НАДУ-ЕУ
Повідомлень: 5
Репутація: 1
Статус: Offline
У 2005 р. Регіональний громадський фонд "Право і демократія" за підтримки фонду „Відродження” реалізовував у м. Львові проект "Інформування громадян за допомогою Інтернету про порядок отримання адміністративних послуг (е-приймальня)". Внаслідок реалізації проекту були описані і оприлюднені усі адміністративні послуги і процедури (яких, до речі, на сайті міськради немає).

Ініціатива створення центрів розвитку електронного урядування в Україні Міжнародного фонду "Відродження" (координатор Архипська О.І.), який зібрав навколо цієї ідеї восени 2006 року групу експертів у сфері розвитку інформаційного суспільства (Баранов О.А., Демкова М.С., Жиляєв І.Б., Малюкова І.Г.) та розробив пропозиції щодо створення Українського центру розвитку е-урядування.

У 2007 р. доволі успішно Центром адміністративних послуг Вінницької міської ради реалізовано проект "Впровадження моделі електронного врядування в межах територіальної громади міста Вінниця".

Отож, рекомендуємо міським чиновником ретельно ознайомитися з досвідом впровадження е-врядування та залучати, окрім фахівців ІТ-фірм, експертів аналітичних центрів України та широку громадськість.

Додано (25.12.2009, 17:39)
---------------------------------------------
Електронне урядування не обмежується лише наявністю інформації в Інтернеті, або можливістю безрезультатного звернення до органу влади електронною поштою, електронне урядування – це запровадження електронного документообігу, що, у свою чергу, вимагає введення електронного цифрового підпису.
У цьому напрямку також існують досить вагомі правові механізми – Закони України: про електронний документ та електронний документообіг, та про електронний цифровий підпис, прийняті 22 травня 2003 року, «набули чинності» 1 січня 2004 року. Проте, реально ці Закони ще досі не діють. Перші практичні кроки у цьому напрямку було зроблено 17 січня 2006 року, коли Центральний засвідчувальний орган вручив перше в Україні свідоцтво про акредитацію Центру сертифікації ключів електронного цифрового підпису, яким стала Науково-виробнича фірма «Українські національні інформаційні системи» (м. Дніпропетровськ).

 
ЯнДата: Вт, 12.01.2010, 11:36 | Повідомлення # 3
Сержант
Група: НАДУ-ЕУ
Повідомлень: 7
Репутація: 1
Статус: Offline
Украинское правительство решило перевести компьютеры госорганов на открытое программное обеспечение. Этот шаг позволит экономить до 87% расходов на ПО, уверены чиновники.

Кабинет министров Украины одобрил Концепцию государственной программы постепенного перехода органов государственной власти на программное обеспечение с открытым кодом. Об этом говорится в распоряжении кабинета министров от 23 декабря 2009 г., сообщает Прайм-Тасс.

Переход на открытое ПО позволит значительно сократить расходы госаппарата на программное обеспечение, рассчитывают украинские чиновники. Авторы концепции уверены, что экономия может достигнуть 87%.

На сегодняшний день парк компьютеров в украинских госорганах составляет 234 тыс. единиц, значительная часть из которых приобретена с программами, принадлежащими мировым вендорам, на копирование или модификацию которого наложены ограничения.

Чтобы легализировать уже существующие программы и докупить новое лицензионное ПО, необходимо выделить значительные бюджетные средства. В частности, дальнейшее использование проприетарного ПО в органах государственной власти означает необходимость каждые 4-5 лет тратить от 400 до 500 млн грн ($50 млн – $62,5 млн) на обновление и покупку нового ПО.

Государственная программа, которая должна быть разработана на основе утвержденной концепции в 4-месячный срок государственным комитетом информатизации, предусматривает срок выполнения 4 года.

Выбор в пользу открытого ПО недавно также сделала Венгрия. В результате соответствующего решения, принятого венгерским правительством в апреле 2009 г., разработчики программ с открытым исходным кодом впервые смогли попасть в списки поставщиков ИТ-решений для государства. Принципиальное решение создать альтернативу продуктам Microsoft приняли Германия, Франция, Великобритания, Италия, Испания, Китай и Бразилия.

В США действует альянс Open Source for America (OSA), который занимается продвижением открытого ПО в государственной сфере. В него входят более 70 членов. Среди них: Google, Oracle, AMD, Linux Foundation, Mozilla, Novell, Red Hat, Sun Microsystems, Университет Калифорнии и многие другие.

По словам экспертов OSA, открытое ПО обладает четырьмя главными преимуществами: более широкий выбор (код не принадлежит кому-то конкретно, таким образом, написать готовый продукт может кто угодно), надежность (в разработке продуктов и его тестировании принимает участие большее число людей), безопасность (поиск уязвимостей может выполнять любой желающий) и быстрое развертывание — пользователям не нужно дожидаться многих лет до полного внедрения продукта, этап тестирования может быть проведен еще до его приобретения.

По мнению участников альянса, открытое ПО может обеспечить «более прозрачное и эффективное» управление страной и более качественную заботу о ее гражданах. «Открытое ПО способно повысить эффективность работы государства», - говорит представитель Open Source for America Дэвид Томас.

 
KexДата: Вт, 12.01.2010, 11:53 | Повідомлення # 4
Рядовой
Група: НАДУ-ЕУ
Повідомлень: 4
Репутація: 1
Статус: Offline
На мою думку, найбільш повно охарактеризував його О.В.Карпенко, головний спеціаліст групи комп’ютерних систем та програмного забезпечення відділу телекомунікаційних мереж Управління адмінбудинками Державного управління справами (це не реклама biggrin ). У своїй роботі «Механізми впровадження програмного забезпечення в органах державного управління» автором розглянуто основні механізми впровадження програмного забезпечення в органах державного управління. Визначено пріоритетний шлях - використання програмних продуктів з відкритим кодом.
Ключові слова: програмне забезпечення, ліцензія, комп’ютерні програми, відкритий код.
В Україні одним із пріоритетів побудови інформаційного суспільства є інформатизація органів державного управління, що має сприяти прозорості та відкритості влади, підвищенню ефективності виконання посадових обов’язків чиновників, якісному наданню населенню країни різноманітних інформаційних послуг, демократизації вибор чого процесу, інтеграції зі світовим інформаційним простором. Одним із найважливі ших чинників, який повинен забезпечити дієздатність, гнучкість і динамізм державної служби, є впровадження адекватного програмного забезпечення, що має змінити харак тер роботи державного службовця, посиливши аналітичну складову в процесі прийнят тя рішень. Постановка проблеми полягає в тому, що в умовах, коли програмне забезпечення використовують у процесі діяльності всіх органів державної влади, проблема вибору ліцензійних комп’ютерних програм в Україні надзвичайно загострюється. З одного боку, втрати для держави від піратства полягають у кількох площинах: • зменшення податкових надходжень, митних зборів та платежів, збитки від збоїв у системах, керованих неналежним програмним забезпеченням, від’їзд із країни високо інтелектуальних кадрів; • падіння авторитету держави на міжнародній арені, втрата довіри та поваги до держави з боку громадян, формування в суспільстві правового нігілізму, зменшення інве стиційної привабливості країни, міжнародні економічні санкції. Крім того, питання порушення прав інтелектуальної власності, і насамперед знач ний рівень використання неліцензійних комп’ютерних програм, останнім часом актив но обговорюється як суттєва перепона для інтеграційних сподівань України. Отже, проведений аналіз доцільності використання комп’ютерних програм з відкри тим кодом як основного механізму впровадження програмного забезпечення в подаль ших дослідженнях передбачає: • забезпечення розробки та законодавче оформлення єдиних правових норм щодо механізмів та порядку впровадження ліцензійного програмного забезпечення в органах державного управління; • визначення єдиного нормативного формату для всіх органів державного управління щодо легалізації існуючого програмного забезпечення.
 
рпн7орнгДата: Чт, 10.03.2011, 10:23 | Повідомлення # 5
Рядовой
Група: НАДУ_ITден
Повідомлень: 4
Репутація: 1
Статус: Offline
SugarCRM — постачальник відкритого програмного забезпечення, який виробляє систему управління відносинами з клієнтами Sugar.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Усі права захищені. Copyright Сайт "Зерна" © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz