Сб, 20.04.2024, 09:19
Вітаю Вас Гость | RSS

Зерна: наука, освіта, культура

Меню сайту

Каталог статей

Головна » Статті » Освіта » Еомлогія (комп'ютинг)

Шпига П.С. Термінологічні та структурні проблеми викладання комп'ютерних дисциплін

Шпига П.С.

Термінологічні та структурні проблеми викладання комп'ютерних дисциплін на гуманітарних факультетах вищої школи

Початок другого тисячоліття характеризується масовою інформатизацією суспільства, становленням електронного урядування, модернізацією освітніх систем. Нині комп'ютерні системи та телекомунікаційні мережі перетворилися на невід'ємну частину суспільного життя, стали рушійною силою економічного зростання і  водночас джерелом нових інформаційних проблем та загроз. Такі тенденції розширюють й ускладнюють вимоги до освітнього рівня фахівців, обумовлюють нові підходи до викладання комп’ютерних дисциплін у вищій школі. Особливої гостроти це питання набуває для гуманітарних факультетів вищої школи, оскільки комп’ютерні дисципліни стали важливою складовою сучасної гуманітарної освіти, але методика їх викладання в основному розробляється для технічних спеціальностей.
Повний текст статті тут.
Категорія: Еомлогія (комп'ютинг) | Додав: Piters (15.07.2010) | Автор: Шпига Петро Семенович W
Переглядів: 777 | Теги: Шпига Петро Семенович, Викладання, комп'ютер | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Зареєстрованих: 0

Усі права захищені. Copyright Сайт "Зерна" © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz