Нд, 20.08.2017, 08:02
Вітаю Вас Гость | RSS

Зерна: наука, освіта, культура

Меню сайту
Категорії розділу
Культура [56]Наука [33]
Наукові досягнення
Освіта [63]
Новини освіти
Туризм [16]
Цікаві місця, враження, рекомендації
Комп'ютер [37]
Все що стосується комп'ютерів
Різне [86]
Всяка всячина
Курйози [15]
Незвичайне
Україна [79]
Досягнення, цікавинки
Економіка [71]
Новини економіки України та закордону
Здоров’я [36]
Здоров’я, життя, лікування ...
Новини сайту [44]
Новини сайту "Зерна"
Зарубіжні новини [31]
Політика [136]Київ [15]
Київські новини
Спорт [32]Земля, екологія. [9]
Держава [0]
Головна » 2013 » Вересень » 11 » З чого почати у Веб Дизайні? Web дизайн, який він?
15:23
З чого почати у Веб Дизайні? Web дизайн, який він?
Одне з питань, що найчастіше ставлять перед собою молоді дизайнери: Я хочу займатися веб дизайном. З чого мені почати?

У цій статті я постараюся розповісти вам як почати займатися дизайном, або програмуванням за 10 кроків. Я не буду розкривати всі особливості управління бізнесом (проте, знання в цій області будуть вам корисні, ви можете одержати їх із спеціальної літератури). Я сфокусуюся на тому, як ви можете швидко почати працювати і одержувати реальний прибуток.

10 Кроків.
Знайте свої сильні і слабкі стороны - 1.
Визначіть свою ринкову нішу - 2.
Визначте вашу спеціалізацію - 3.
Просувайтесь вперед - 4.
Правильно оцінюйте свої послуги - 5.
Створюйте мережу підтримки - 6.
Створіть свій сайт - 7.
Постійно вивчайте нові технології - 8.
Ваші клієнти винні вами захоплюватись - 9.
Просто зробіть це! - 10.

1. Знайте свої сильні і слабкі сторони.
Знайте в чому ви кращий - це підскаже чим вам займатися.Знайте свої слабкі сторони - це допоможе заощадити час і енергію на заняттях які краще залишити кому-небудь іншому. Концентруйтеся на роботі в який ви дійсно сильні, тоді ви зможете запропонувати клієнтам набагато більше, ніж намагаючись досягти успіху у всіх областях. Розділіть лист паперу навпіл. Ліву частину назвіть «Сильні сторони», а праву «Слабкі сторони». Будьте максимально чесні самі з собою. Спершу ви можете розглянути наступні області:
Дизайн
Верстка (X) HTML/CSS
Програмування PHP/JavaScript
Копірайтінг
Брендінг
Розробка ТЗ
Комунікабельність
Розробка баз даних
Лідерство
Вирішення конфліктів
Бухгалтерські і юридичні знання
Будьте готові до того, що набір ваших здібностей виявиться недостатньо обширним для розробки проектів «під ключ». Не хвилюйтеся, концентруючись на ваших перевагах ви цілком можете досягти успіху як фрілансер.

2. Визначте свою ринкову нішу
Ваша головна ринкова ніша: Люди які мають потребу у тому, що ви умієте робити добре.Вам потрібно якнайкраще розуміти своїх клієнтів. Це допоможе вам уявити, що вони хочуть побачити і захоплювати їх своєю роботою.Пам'ятайте, що ви надаєте послуги людям, а не компаніям. Навіть якщо замовлення робить компанія, завжди є людина, яка ухвалює рішення найняти саме вас. Постарайтеся представити вашого потенційного клієнта, який шукає дизайнера, проникніть в його свідомість і уявіть собі:
Розмір його організації
Цілі, які зараз стоять перед його бізнесом.
Ціну, яку він готовий заплатити.
Його переваги.
Слова, які примусять його вибрати саме вас.
Опишіть цього клієнта - це ваш ринок (або його частина). Якщо у вас немає ідей, знайдіть людей в своїм оточенні, які найбільш схожі на ваших потенційних клієнтів, і запитаєте в чому їх бізнес зараз має потребу.

3. Визначте вашу спеціалізацію
Визначите які продукти або послуги ви пропонуватимете виходячи з своїх сильних і слабких сторін. Постарайтеся уявити роботи яких потребує ваш ринок і які ви виконуватимете із задоволенням. Як ви хочете працювати? Ви хочете робити великі проекти для крупних замовників, або невеликі для місцевих? Як сильно ви готові ризикувати? Як багато грошей ви хочете заробити і як швидко це зробити? Ви гніваєтесь, коли не можете справитися із задачею, або ви готові відповісти на виклик? Якщо ви розробляєте невеликі сайти за низькими цінами для дрібних клієнтів, ви будете мало привабливі для великих замовників, і навпаки. Наперед визначите свій ринок, це дозволить вам добитися на ньому кращих результатів.

Якому типу оплати ви віддаєте перевагу, відрядному чи погодинному?
Якщо ви віддаєте перевагу гарантованій оплаті по днях або годиннику, можливо, вам варто пошукати вакансію на віддалену роботу. Звичайно, ви можете брати оплату за виконану роботу (сайт повністю, або макет, якщо не займаєтеся версткою).

Ви хочете відповідати за створення сайту в повному об'ємі, або тільки за частину процесу? Щоб бути провідним розробником ви повинні уміти вести переговори з клієнтами, холоднокровно реагувати на їх проблеми і побажання.Можлива ситуація, коли ви не можете самостійно виконати вимоги клієнта, у такому разі вам потрібно буде звернутися до інших розробників щоб розв'язати цю проблему.

Ви хочете самостійно домовлятися з клієнтами?
Якщо ви віддаєте перевагу дизайну або кодінг менеджменту, можливо вам варто знайти партнера який відповідатиме за зв'язки з клієнтами.

Що потрібне вашим замовникам?
Проект «під ключ» або робота на договірній основі?
Можливо, вони хочуть почати з недорогого проекту і поступово розвивати його або хочуть одержати закінчене рішення?
Хостинг, домен і просування проекту входять у вашу роботу або цим займатиметься замовник?
Чи замовник самостійно керуватиме вмістом сайту, або ви робитимете це для нього.
Наскільки оперативна підтримка потрібна замовнику.

Підсумуйте все вищесказане. Ви вже можете уявити які послуги або продукти моглиб надавати? Можливо ви вже бачите весь процес від почала до кінця.

4. Просувайте себе
Не дуже хороша ідея намагатися надавати послуги «все в одному», особливо якщо у вас невелика веб студія або ви працюєте поодинці. Чому? Тому що безліч розробників намагаються робити саме так. Щоб досягти успіху, ви повинні виділятися будь-яким способом - ви повинні бути неповторними.Рекламуйте свої сильні сторони і постарайтеся зробити свої слабкості своїми перевагами.

Якщо хочете, зосередьтесь на низькій ціні.
Якщо ви новачок, клієнти повинні бачити, що ви стараєтеся як можете одержувати те, що вони хочуть на 100%.
Якщо ви не сильні в програмуванні, зосередьтесь на дизайні і брендінгу.
Якщо ви не дизайнер, просувайтесь як фахівець в юзабіліті або SEO (Search engine optimization).

5. Правильно оцінюйте свої послуги
Дуже важливо щоб ваша ціна відповідала якості послуг і підтримки.При оцінці денної або погодинної роботи на постійній основі, часто виникають проблеми. Замовнику звичайно набагато простіше представити вартість всього проекту.Скількох коштує розробка сайту? На це питання дуже важко відповісти. Ціни на дизайн і програмування можуть дуже сильно коливатися залежно від вашого досвіду, місцевості в якій ви працюєте, бюджету клієнта, навіть пори року. Орієнтовно, ціна може бути в межах від $1200 до $9000 за сайт. Очевидно, що дорожчі сайти мають на увазі значну роботу в області програмування. Звичайно, деякі некомерційні проекти можуть бути виконані безкоштовно. Хороший спосіб визначитися з ціною, подивитися які послуги надають інші компанії у вашому секторі і за якою ціною. Але не слідуйте сліпо за цінами в інших компаніях, адже ваші послуги можуть відрізнятися. Якщо ви правильно оцінюєте свої переваги і недоліки, ви зможете правильно регулювати ціни на ваші послуги.

Пам'ятайте, що набагато простіше понизити ціни або зробити знижки, ніж підняти ваші розцінки, тому будьте обережні, не починайте з дуже низьких цін - кількість пропозицій може бути набагато більше, ніж ви здатні виконати.Не всі клієнти шукають дешевих рішень, більшість з них розраховує ціну залежно від засобів якими володіють.

Точно знайте, які послуги ви пропонуєте, і умійте добре пояснити це клієнту.Якщо ви упевнені в цінності ваших послуг, ви не будете втягнуті в обговорення ціни. Чим краще ви зможете пояснити клієнту, що ви робите для нього, тим більше значущими здаватимуться ваші послуги.

6. Створюйте мережу підтримки
Інтернет індустрія розвивається дуже швидко і неможливо бути фахівцем у всіх її областях. Але ваші клієнти чекають, що ви можете розв'язати будь-які проблеми, які виникають у них.Ви можете поліпшити якість підтримки за допомогою створення мережі людей з різними навиками, які допомагатимуть вам поширювати продукти і послуги. Це можуть бути люди, які уміють робити те, в чому ви не особливо сильні, або які пропонують аналогічні послуги з доступнішої ціни.

У мене є мережа фрілансеров, яким я довіряю і завжди можу зв'язатися з ними для виконання деяких видів робіт, таких як:
Верстка
Розробка логотипів
Програмування
Це допомагає мені виконувати більше роботи, обслуговувати більше клієнтів і зберігати високу якість обслуговування.

Знайдіть собі наставника
Якщо ви тільки починаєте працювати, особливу роль може зіграти наставник - хтось набагато досвідченіший у вашій області, готовий допомагати вам якийсь час. Наявність наставника може бути дуже корисною, особливо якщо потрібно ухвалювати критично важливе рішення і не вимагає від вас ніяких витрат. Багато досвідчених дизайнерів і розробники дуже цінують можливість передати знання, одержані в результаті важкого праці. Кожен пройшов через це і у кожного є, чим поділитися з новачком. Дуже важливо знайти когось, у кого є потрібні знання, але хто не є вашим прямим конкурентом. Можливо, скоро ви станете частиною мережі підтримки вашого наставника, і він звертатиметься до вас по допомогу в деяких областях.

Якщо ви не запитаєте, вам не дадуть відповідь.

7. Створіть свій сайт
Звичайно, якщо ви хочете бути дизайнером, вам необхідне представництво в мережі. Це повинен бути зразок вашого стилю, демонстрація вашої спеціалізації, будь це 3D графіка, юзабіліті, ілюстрація або доступні шаблонні сайти. Дуже важливо щоб люди могли побачити, які ідеї закладені у вашому дизайні, просто дивлячись на сайт.

Що можна розмістити на сайті? Відгуки замовників. Я думаю, іноді вони на вагу золота. Кожного разу, коли ви зробили роботу попросите клієнта написати, що він думає про неї, так ви знатимете, на що слід звернути увагу в наступному проекті.

Створіть хороше портфоліо. Не бійтеся показувати ваше портфоліо. Якщо хтось захоче вкрасти ваші ідеї, він все одно вкраде їх, адже всі вони представлені в Інтернеті. Збитки від того, що ви не показуєте вашу кращу роботу можуть є значно більше чим витрати на захист інтелектуальної власності. Якщо у вас немає професійного портфоліо, клієнту важко побачити, якими навиками ви володієте, і буде набагато складніше переконати його зробити замовлення саме у вас. Будьте готові займатися чим завгодно, щоб накопичити приклади своєї роботи! Можливо, доведеться робити сайти безкоштовно, або робити домашні сторінки.

Діліться своїми знаннями
Не бійтеся ділитися свої знаннями, нехай страх, що конкуренти можуть ними скористатися, не зупиняє вас. Пишіть про все, що знаєте це краще підтвердження вашого професіоналізму. Пишіть все, що ви знаєте про дизайн, програмування або маркетинг, пишіть про сучасні тенденції, пастки, юзабіліті, програмне забезпечення, хостинг, CSS, AdWords, стандарти, досвід, пошукові машини, про те, що вам подобається і не подобається…

Робіть це так щоб показати вашим відвідувачам, що ви знаєте, про що говорите - вони не повірять, якщо ви просто скажете, що можете зробити щось, ви повинні показати їм що можете. Можливо, деякі з відвідувачів сайту використовуватимуть ваші публікації, щоб самостійно зробити те, що могли б замовити у вас, але це зроблять дуже небагато. Не забувайте, що якщо вони використовують ваші уроки і статті, значить упевнені, що ви великий фахівець в своїй області, а як ви думаєте, до кого вони звернуться, якщо знадобиться, зробити щось з чим вони не можуть справитися самостійно.

Які у мене є доказу вищесказаного? - Сайт мій єдиний маркетинговий канал - і всі свої замовлення я одержую через нього.

8. Постійно вивчайте нові технології
Інтернет технології ніколи не стоять на місці. Стандарти постійно рухаються вперед і ви повинні рухатися разом з ними. Це означає, що кожен дизайнер або програміст повинен постійно вчитися. Звичайне навчання це частина вашої роботи: ви вивчаєте нове в програмуванні або дизайні, щоб вирішити конкретні проблеми, що виникають в процесі роботи.Зберіть свій набір посилань на сайти, де обговорюються питання CSS, JavaScript, дизайну і т.д. і відвідуйте їх хоча б раз в тиждень.

Дуже часто мені ставлять питання, чи корисно пройти курс веб дизайну?
Звичайно, моя відповідь «НІ», тому що звичайно на таких курсах даються тільки базові знання, а також, тому що ви повинні навчитися одержувати знання самостійно, інакше вам не досягти успіху в цій області. Звичайно, якщо ви зовсім не знаєте з чого почати, немає нічого страшного у тому, що ви пройдете курс по вашій спеціальності.

9. Ваші клієнти винні вами захоплюватися
Я не можу виразити наскільки це важливо. Прагніть до того, щоб кожен клієнт був в захопленні від вашої роботи. Клієнти не просто повинні бути задоволені, вони повинні бути в захопленні. Якщо ви хочете одержувати якомога більше віддачу від вашої роботи, ви повинні старатися для клієнтів. Зберегти старих клієнтів набагато важливий, ніж придбати нових.

Замовники, які дуже задоволені вашою роботою, дають вам багато переваг:
Хороші відгуки, щоб привертати інших клієнтів.
Повторні замовлення.
Вони розповідять про вас своїм знайомим.
Корисний зворотний зв'язок.
Посилання.
Не прагніть зробити роботу «нашвидкоруч» - поспіх, останнє, що вам потрібно, використовуйте весь доступний вам час, щоб робота була грунтовною і бездоганною. Якщо ви недооцінили задачу або не розумієте, чого хоче клієнт, сміливо беріть відповідальність на себе, робіть все, для того щоб досягти успіху, вчіться і рухайтеся вперед.

10. Просто зробіть це! Вперед, чого ви чекаєте? Створіть простий сайт і починайте шукати людей, яким потрібні ваші послуги.
Категорія: Комп'ютер | Переглядів: 250 | Додав: Sivenko | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Зареєстрованих: 0

Усі права захищені. Copyright Сайт "Зерна" © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz