Ср, 24.04.2024, 09:20
Вітаю Вас Гость | RSS

Зерна: наука, освіта, культура

Меню сайту
Категорії розділу
Культура [56] Наука [33]
Наукові досягнення
Освіта [63]
Новини освіти
Туризм [16]
Цікаві місця, враження, рекомендації
Комп'ютер [37]
Все що стосується комп'ютерів
Різне [86]
Всяка всячина
Курйози [15]
Незвичайне
Україна [79]
Досягнення, цікавинки
Економіка [71]
Новини економіки України та закордону
Здоров’я [36]
Здоров’я, життя, лікування ...
Новини сайту [44]
Новини сайту "Зерна"
Зарубіжні новини [31]
Політика [136] Київ [15]
Київські новини
Спорт [32] Земля, екологія. [9]
Держава [0]

Головна » 2009 » Листопад » 22 » Навчальний семінар по проекту Twinning у Варшаві
23:15
Навчальний семінар по проекту Twinning у Варшаві
Навчальний семінар по проекту Twinning у Варшаві

Як підготувати та впровадити успішний проект Twinning у країнах-кандидатах на вступ до Європейського Союзу та країнах Європейської політики сусідства? Це питання стало головним у навчальному семінарі у Варшаві. Семінар проходив 12-13 листопада 2009 року. Організатором виступив Європейський інститут публічного адміністрування (Польща).

Україну представляли учасники від Адміністративного офісу програми Twinning (http://twinning.com.ua), а також міністерств та відомств. У семінарі також взяли участь представники Вірменії, Австрії, Чеської Республіки, Естонії, Німеччини, Лівану, Республіки Косово, Нідерландів, Португалії, Словаччини, Швеції та Великобританії.

Під час навчального семінару відбулося поглиблене вивчення усіх етапів підготовки та реалізації проектів Twinning у країнах-кандидатах, потенційних кандидатах на вступ до Європейського Союзу та країнах Європейської політики сусідства, а також обмін практичним досвідом між державними службовцями та іншими зацікавленими особами, які залучені до реалізації проектів Twinning.

Слово "Twinning” походить від англійського слова "a twin” – "близнюк” і загалом використовується для опису рівноправного співробітництва.

TTwinning - це інструмент інституційного будівництва. Twinning має на меті допомагати країнам-бенефіціарам у розбудові сучасних і ефективних органів центральної та місцевої влади, структура, людські ресурси та управлінський потенціал яких дозволяли б впроваджувати acquis communautaire на рівні стандартів, прийнятих у країнах-членах ЄС. Twinning надає державним органам рамки для роботи з партнерами з країн-членів ЄС. У співпраці вони розробляють і впроваджують проект, націлений на інтегрування в національне законодавство та виконання конкретної частини acquis communautaire.

Визначальною рисою проекту Twinning є безпосередній обмін специфічним національним досвідом впровадження законодавства ЄС.

На відміну від інших видів технічної допомоги, проект Twinning покликаний виробляти конкретні гарантовані результати, а не лише сприяти розвиткові співробітництва в цілому. Партнери наперед узгоджують детальну програму роботи, яка націлена на реалізацію мети в рамках пріоритетних напрямів acquis.

Зі сторони адміністрацій країн-членів ЄС основним внеском у проект Twinning, який зумовить у перспективі необхідні зміни, є команда довгострокових експертів ЄС – практиків впровадження acquis у державних органах нових країн-членів ЄС, країн-вступників, країн-кандидатів та потенційних кандидатів до ЄС. Запропоновані експерти не можуть бути приватними консультантами, їх не набирають з усіх країн ЄС, а лише з обраних організацій-партнерів. Пропозиції стосовно партнерства за проектами Twinning оцінюються лише на основі їхньої якості.

У кожному проекті Twinning працює мінімум один постійний радник Twinning (англ. скорочено "RTA”) і керівник проекту. Постійний радник призначається органом влади країни-члена ЄС або уповноваженим органом країни-члена ЄС для роботи над впровадженням проекту у відповідному міністерстві (або іншому органі-партнері) країни-бенефіціара з повним навантаженням, упродовж, щонайменше, 12 місяців. Керівник проекту та його партнер у країні-бенефіціарі відповідають за загальне спрямування та координування проекту. Результат досягається завдяки чітко спланованим і розрахованим візитам інших спеціалістів, тренінгам, ознайомлювальним візитам тощо, що сприяють реалізації запланованих реформ.

Виконавцями проектів Twinning є неприбуткові організації, котрі мають менший, порівняно із консалтинговими фірмами, досвід виконання контрактів, але поступово, реалізовуючи нові проекти Twinning, вони підвищують професіоналізм у цій сфері. Їм доводиться стикатися з такою проблемою як нестача персоналу, адже у проектах Twinning не передбачається призначення місцевих і середньострокових експертів (окрім помічника постійного радника), проте, і в керівника проекту, і в постійного радника є спеціально призначені партнери від органів-бенефіціарів.

Цикл проекту Twinning вимагає значних витрат робочого часу для підготовки проекту та проведення процедури відбору й оцінки потенційних партнерів із країн-членів ЄС.

У рамках проектів Twinning передбачені такі види діяльності як консультування (щодо підготовки законопроектів, з організаційно-інформаційних питань тощо), тренінги, навчально-ознайомлювальні поїздки та стажування. Види діяльності та види витрат, передбачені на виконання проектів Twinning та усіх пов’язаних з цим процедур розглядаються у Посібнику з проектів Twinning.

Проект Twinning може виконуватися як класичний Twinning (тривалістю до 24 місяців) і бюджетом до 2 млн. євро або як полегшений Twinning (тривалістю до 6 місяців).

Партнери по проектах Twinning отримують спільну вигоду, це, наприклад:
    *       Обмін досвідом і знаннями на основі рівноправного спілкування між партнерами проекту Тwinning ("від державного службовця до державного службовця”);
    *       Впровадження кращої практики органів влади країн-членів ЄС;
    *      Досвід управління проектами Тwinning;
    *      Взаємодоповнення, якщо партнером від ЄС виступає консорціум;
    *      Досягнення відповідності національного законодавства у певній сфері чинному законодавству ЄС;
    *      Оволодіння знаннями у сфері політико-адміністративних систем;
    *      Встановлення довгострокових і структурованих робочих взаємин, створення професійних мереж і, відповідно, вплив на ставлення до країни-бенефіціара з боку ЄС;
    *      Навчальна підготовка, покращення професійних спроможностей;
    *      Розроблення та впровадження адаптованого законодавства, що є необхідною умовою виконання як спільних угод і планів дій, так і інтеграції в європейські ринки;
    *      Зміни в організаційній практиці та культурі, покращення стилю керівництва, комунікації та координації між та всередині органів-бенефіціарів – цінні "побічні” результати тісної співпраці державних службовців із країн-членів ЄС з партнерами з країн-бенефіціарів.
Категорія: Політика | Переглядів: 524 | Додав: Piters | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Листопад 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Зареєстрованих: 0

Усі права захищені. Copyright Сайт "Зерна" © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz