Пн, 23.10.2017, 04:15
Вітаю Вас Гость | RSS

Зерна: наука, освіта, культура

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 3 з 3«123
Форум » НАДУ » Інформаційні технології » Практичні (Питання, обговорення, відповіді щодо практичних з ІТ)
Практичні
MakkДата: Пт, 19.03.2010, 12:15 | Повідомлення # 31
Рядовой
Група: НАДУ
Повідомлень: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Потрібно більш грунтов розвивати інформаційні технології, іх насичення, бо саме той, кто володіє інформацією, може її отримати за короткий строк - володіє світом. Іноді, потрібно знайти якусь інформацію її можна знайти неповну, або взагалі вона відсутня. І такі операції виконуєшь хоча б раз на день. А телефонувати, з"ясовувати по телефону досить часоємка та така праця потребує великого терпіння.
 
ЮрійДата: Сб, 29.01.2011, 22:53 | Повідомлення # 32
Рядовой
Група: НАДУ
Повідомлень: 2
Репутація: 3
Статус: Offline
Практичне заняття №1 Тема "Компютерні технології" - проблем немає biggrin
 
starostaДата: Вт, 08.02.2011, 21:08 | Повідомлення # 33
Сержант
Група: НАДУ
Повідомлень: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Практичне № 2. Проблем немає!

Додано (08.02.2011, 21:08)
---------------------------------------------
Шановий Makk, я з Вами повністю погоджуюсь.

 
ЮрійДата: Ср, 09.02.2011, 00:04 | Повідомлення # 34
Рядовой
Група: НАДУ
Повідомлень: 2
Репутація: 3
Статус: Offline
Державний комітет зв'язку й інформатизації України, що є держзамовником програми використання в органах держвлади програмного забезпечення з відкритим кодом.Відповідно до офіційних документів, її метою є оптимізація видатків бюджетних коштів, а також вирішення проблеми використання неліцензійного програмного забезпечення в держорганах.

Додано (08.02.2011, 23:57)
---------------------------------------------
Методика визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації , затверджена наказом Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 06.06.2003 N 97 встановлює єдиний підхід до визначення належності бюджетних програм органів державної влади до сфери інформатизації, у тому числі з метою впровадження операційних систем з відкритим кодом в органах державної влади. Методика розроблена для забезпечення процесу погодження програм і проектів інформатизації, які входять до складу бюджетних програм. Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації - центральним органом виконавчої влади, визначеним Кабінетом Міністрів України, тобто Державний комітет зв'язку та інформатизації України.

Додано (09.02.2011, 00:00)
---------------------------------------------
Перепрошую за помилки - спішився biggrin

Додано (09.02.2011, 00:04)
---------------------------------------------
Концепція Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом передбачає, що виконання Програми базуватиметься на ґрунтовному дослідженні сучасного стану розвитку та використання в Україні програмного забезпечення з відкритим кодом, об'єктивному аналізі вітчизняного ринку надання послуг з використання програмного забезпечення з відкритим кодом в державному, громадському, приватному секторах та в окремих галузях порівняно з пропрієтарним програмним забезпеченням.

 
Tanya-sanДата: Чт, 10.03.2011, 09:38 | Повідомлення # 35
Сержант
Група: НАДУ_ITден
Повідомлень: 6
Репутація: 1
Статус: Offline
Вдало зареєструвалась!!! Усім колегам успіхів у навчанні!!!!
 
bnДата: Чт, 10.03.2011, 11:37 | Повідомлення # 36
Сержант
Група: НАДУ
Повідомлень: 5
Репутація: 2
Статус: Offline
Вільне ПО

Европейская комиссия опубликовала пересмотренный документ European Interoperability Framework (EIF), целью которого является улучшение взаимосовместимости ПО в публичном секторе региона. Его положения разработаны в тесном сотрудничестве с Free Software Foundation Europe (FSFE).
"В ходе подготовки EIF мы имели основания беспокоиться, что свободное ПО может быть полностью исключено из европейского публичного сектора, - заявляет президент FSFE Карстен Герлоф (Karsten Gerloff). – FSFE упорно работала, чтобы предотвратить это и мы добились успеха».
Обновленный документ, в отличие от прежней редакции, недвузначно постановляет, что в Free Software должны применяться открытые стандарты (спецификации) и именно последним должны отдавать предпочтение администраторы публичных систем. Особый акцент делается на повторном использовании решений и обмене ими, а открытые стандарты предлагают наиболее практичный способ осуществления этого.
Днем раньше Еврокомиссией был анонсирован eGovernment Action Plan, делающий открытые стандарты политическим приоритетом для государств участников ЕС. Национальным правительствам вменяется в обязанность к 2013 г. привести национальные структуры взаимосовместимости в соответствие с EIF.
Следует отметить, что на днях Еврокомиссия сообщила о планах в следующие шесть лет израсходовать на закрытое ПО и сервисы 189 млн евро. Согласно комментариям ее представителей – данные решения приняты на основе открытого тендера из соображений оптимального соотношения цены и качества и отражают стремление ЕС избежать дискриминации производителей ПО в публичном секторе.

Додано (10.03.2011, 11:37)
---------------------------------------------
tongue

 
KANДата: Чт, 10.03.2011, 11:46 | Повідомлення # 37
Рядовой
Група: НАДУ_ITден
Повідомлень: 3
Репутація: 3
Статус: Offline
Вільне ПО
Відкрите програмне забезпечення (Open-source software) — програмне забезпечення, для якого є доступними (вихідний) програмний код, що забезпечує найкращі умови для вивчення такого програмного забезпечення та можливого подальшого внесення змін (удосконалень тощо) до нього.
Досить часто це поняття вважають тотожнім вільному ПЗ, що не є абсолютно вірним. Найістотніша відмінність полягає в тому, що ліцензії на вільне ПЗ обумовлюють, що усі подальші модифіковані версії такого ПЗ теж повинні розповсюджуватись як вільні (тому часто говорять, що ліцензія на вільне ПЗ є «інфікуючою»), в той час як більшість ліцензій на ПЗ з відкритими кодами надають повну свободу авторам модифікованих версій. В результаті вільне ПЗ завжди є програмним забезпеченням з відкритими вихідними кодами, але зворотнє є вірним далеко не завжди.
Досить часто ВПЗ (вільне програмне забезпечення) асоціюється із Лінуксом (Linux), оскільки більшість програм для цієї операційної системи розповсюджується вільно, найчастіше за ліцензією ГНУ (GNU). Варто зазначити, що і під інші операційні системи — Віндовз (Windows), МакОС (Mac OS) та інші — також є дуже багато вільного ПЗ.

3.1. Европейская комиссия опубликовала пересмотренный документ European Interoperability Framework (EIF), целью которого является улучшение взаимосовместимости ПО в публичном секторе региона. Его положения разработаны в тесном сотрудничестве с Free Software Foundation Europe (FSFE).
"В ходе подготовки EIF мы имели основания беспокоиться, что свободное ПО может быть полностью исключено из европейского публичного сектора, - заявляет президент FSFE Карстен Герлоф (Karsten Gerloff). – FSFE упорно работала, чтобы предотвратить это и мы добились успеха».
Обновленный документ, в отличие от прежней редакции, недвузначно постановляет, что в Free Software должны применяться открытые стандарты (спецификации) и именно последним должны отдавать предпочтение администраторы публичных систем. Особый акцент делается на повторном использовании решений и обмене ими, а открытые стандарты предлагают наиболее практичный способ осуществления этого.
Днем раньше Еврокомиссией был анонсирован eGovernment Action Plan, делающий открытые стандарты политическим приоритетом для государств участников ЕС. Национальным правительствам вменяется в обязанность к 2013 г. привести национальные структуры взаимосовместимости в соответствие с EIF.
Следует отметить, что на днях Еврокомиссия сообщила о планах в следующие шесть лет израсходовать на закрытое ПО и сервисы 189 млн евро. Согласно комментариям ее представителей – данные решения приняты на основе открытого тендера из соображений оптимального соотношения цены и качества и отражают стремление ЕС избежать дискриминации производителей ПО в публичном секторе.

Додано (10.03.2011, 11:40)
---------------------------------------------
biggrin

Додано (10.03.2011, 11:46)
---------------------------------------------
КSU!!! Огромное спасибо!!! biggrin

 
KsuДата: Чт, 10.03.2011, 11:48 | Повідомлення # 38
Сержант
Група: НАДУ_ITден
Повідомлень: 7
Репутація: 1
Статус: Offline
АААААААААААААААА!!!!!! Я вернулась!!!!! tongue tongue tongue
 
nelyaДата: Чт, 10.03.2011, 21:20 | Повідомлення # 39
Рядовой
Група: НАДУ_ITден
Повідомлень: 4
Репутація: 2
Статус: Offline
Вільне ПО
Нову епоху в розробці та використанні ПЗ відкрили вільні програми з відкритим вихідним кодом (open sourse, FOSS - Free Open Sourse Software), що постачаються вільно або умовно безкоштовно. це пов'язано з появою стабільної, безпечної та масштабованої операційної системи Linux, під керуванням якої вже працюють мільйони комп'ютерів у різних країнах.
У багатьох країнах світу останніми роками сформувалася чітка тенденція відмови від використання закритого ПЗ й переходу на відкрите програмне забезпечення. країнам ЄС рекомендується використовувати ВПЗ та відкриті стандарти в урядах, на що витрачаються великі кошти. найважливішими причинами цього є необхідність забезпечити інформаційну безпеку шляхом сертифікації та контролю за дотриманням умов створення ПЗ для державних потреб, а також можливість суттєвої економії бюджетних коштів.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 року № 1588-р затверджено Концепцію цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом.

Додано (10.03.2011, 21:20)
---------------------------------------------
Всім натхнення для підготовки виступу на суботу!!!!!

 
KANДата: Пт, 11.03.2011, 22:36 | Повідомлення # 40
Рядовой
Група: НАДУ_ITден
Повідомлень: 3
Репутація: 3
Статус: Offline
Рядовой bn, как успехи?
 
bnДата: Пт, 11.03.2011, 22:39 | Повідомлення # 41
Сержант
Група: НАДУ
Повідомлень: 5
Репутація: 2
Статус: Offline
Технологія - це комплекс наукових та інженерних знань, реалізованих у прийомах праці, наборах матеріальних, технічних, енергетичних, трудових факторів виробництва, засобах їх об'єднання для створення продукту або послуги, що відповідають певним вимогам. Тому технологія нерозривно пов'язана з машинізацією виробничого або невиробничого, насамперед управлінського процесу. Управлінські технології грунтуються на застосуванні комп'ютерів і телекомунікаційної техніки.
Інформаційна технологія, як і будь-яка інша, повинна відповідати таким вимогам:
• забезпечувати високий рівень розчленування всього процесу опрацювання інформації на етапи (фази), операції, дії;
• включати весь набір елементів, необхідних для досягнення поставленої мети;
• мати регулярний характер. Етапи, дії, операції технологічного процесу можуть бути стандартизовані й уніфіковані, що дозволить більш ефективно здійснювати цілеспрямоване керування інформаційними процесами.
Проблеми і перспективи використання інформаційних технологій:
Старіння інформаційної технології
Небезпека та труднощі використання інформаційних технологій
При використанні програмного забезпечення існує можливість втрати інформації, спричинена дією вірусів, які використовують його недоліки. У зв’язку з тим, що вартість інформації росте, втрати можуть бути суттєвими. Для захисту доводиться використовувати спеціальні програми – антивіруси. Беручи до уваги те, що зараз відбувається концентрація у сфері інформаційних технологій, перед користувачем постає дилема вибору платформи інформаційної технології, так як в майбутньому він буде залежати від свого постачальника програмного забезпечення.
Легкість тиражування інформаційних продуктів надає змогу з легкістю порушувати авторскі права. Це стосується, в першу чергу, програмного забезпечення.
 
KsuДата: Ср, 23.03.2011, 23:35 | Повідомлення # 42
Сержант
Група: НАДУ_ITден
Повідомлень: 7
Репутація: 1
Статус: Offline
Практична 1.
Проблеми використання інформаційних технологій.

Проблеми, з якими стикалась під час роботи у ДПА України:
- електронна звітність
- бази даних
- доступ до документів дск
- передача інформації на рівні держави - не розгалуджені програми передачі інформації, відсутня мережа інтернет, швидкість передачі і тд.
- зведення інформації в бази даних
- антивірусний захист

Вважаю, що проблеми, перелічені вище - в первній мірі недогляд курівництва (в плані матеріального устаткування та відповідності часу), але і небажання вчитися новому, розвиватися і вчитися використанню нових інформаційних технологій. В державі технології досить розвинуті, багато підприємств використовує потужні інф.ресурси та засоби, на державній службі ж техніка застаріла, зведення та обробка інформації інколи зводиться до банального введення даних співробітниками власноруч, що займає багато часу, який міг би бути викоританий більш раціонально. Позитивним вбачаю той момент, що ми прагнемо до розвитку. На практиці бачила, як впроваджувались нові програми і бази даних, залучені від іноземних колег. Прогрес неминучий. Будемо оптимістами:)

 
Tanya-sanДата: Пт, 25.03.2011, 02:01 | Повідомлення # 43
Сержант
Група: НАДУ_ITден
Повідомлень: 6
Репутація: 1
Статус: Offline
Приветик всем!!! Удачи в работе над практическими!!! biggrin biggrin biggrin

Додано (24.03.2011, 13:13)
---------------------------------------------
Все подготовились?Удачки!!!

Додано (25.03.2011, 01:58)
---------------------------------------------
У цьому році українська влада дійшла висновку, що єдине чого не вистачає українській громадськості для забезпечення реалізації її конституційних прав на свободу слова та вільний доступ до інформації – так це концепції державної інформаційної політики. Діючи досить злагоджено та швидко Держкомтелерадіо розробити, а Кабінет Міністрів України подав для розгляду до Верховної Ради України проект Закону України „Про Концепцію державної інформаційної політики”

Додано (25.03.2011, 02:01)
---------------------------------------------
До речі, у висновку експертів Ради Європи щодо проекту закону про інформацію європейські фахівці звертали увагу, що поняття «інформаційного суверенітету» треба вилучити з закону. За їх словами «інформаційний суверенітет не належить до принципів, що їх ужито бодай в одному договорі про захист прав людини». Також вони звернули увагу, що Рада Європи не підтримує закон, який віддає перевагу такій концепцій, замість віддавати належне правам, які встановлені в Європейській Конвенції про права людини, чи ж численним рекомендаціям РЄ про свободу вираження поглядів та доступ до інформації, включаючи право на доступ до інформації. Вони також запропонували вилучити поняття «національного інформаційного простору». Експерти наголошували, що у міжнародному праві ясно встановлено, що право на свободу вираження поглядів та на інформацію є тим правом, що існує «незважаючи на державні кордони» – як проголошує стаття 19 Міжнародного пакту по цивільні і політичні права. Тож і права, встановлювані в цьому законі, мають віддавати належне транскордонному і загальному характерові права на доступ до інформації.

 
bnДата: Вт, 29.03.2011, 01:34 | Повідомлення # 44
Сержант
Група: НАДУ
Повідомлень: 5
Репутація: 2
Статус: Offline
Закон України "Про інформацію"
Закон передбачає, що будь-яка інформація, якою володіє чиновник, має бути доступною для суспільства, окрім таємної і конфіденційної. Обмеження, твердить новий закон, поширюється на інформацію в інтересах національної безпеки і територіальної цілісності.
До останнього часу Україна, Киргизстан і Туркменістан були трьома країнами, де такого закону не було. Хоча експерти зазначають, що саме він є необхідною умовою для інтеграції, в даному випадку, України до ЄС. За це виступала і Рада Європи.
Розгляд питання у Верховній Раді кілька разів переносився.
Водночас, як кажуть експерти, навіть після схвалення закону в Україні й досі існує розширена категорія суб’єктів, таких, як президентська влада, місцеві адміністрації, які широко можуть використовувати аргументи для відмови у наданні інформації, посилаючись на таємність і обмежений доступ.
Перевага цього Закону в тому, що поінформоване суспільство – ознака демократії в країні.

Додано (29.03.2011, 01:34)
---------------------------------------------
"Концепцію державної інформаційної політики"
Концепція має декларативний характер, і мета її ухвалення взагалі незрозуміла. У пояснювальній записці зазначається, що прийняття закону обумовлено необхідністю визначення основних напрямків, засад і принципів державної інформаційної політики в Україні, проте варто зазначити, що такі напрямки вже окреслені, враховуючи, що Україна є членом Ради Європи, яка визначає певні стандарти в сфері свободи інформації, що містяться у Європейській конвенції з прав людини, Рекомендаціях Ради Європи „Про доступ до офіційних документів”, „Про гарантії незалежності громадського мовлення”, „Про заходи, що сприяють плюралізму в ЗМІ”, „Про захист недоторканності приватного життя в Інтернеті”, „Про права журналістів на не розкриття своїх джерел інформації” та ін. Україна також ратифікувала Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, Конвенцію ООН „Про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля”, Протокол до Конвенції про кіберзлочинність, який стосується криміналізації дій расистського та ксенофобного характеру, вчинених через комп’ютерні системи (ETS № 189). Варто також згадати, що у 2007 році Верховна Рада України ухвалила Закон України „Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки” № 537-V.
Отже, сьогодні само питання про визначення пріоритетів державної інформаційної політики є застарілим, адже всі вони вже давно визначені. Тому, сьогодні є нагальним питання втілення цих пріоритетів в життя. У пояснювальній записці наголошується, що концепція пропонує також механізми реалізації державної інформаційної політики, але у концепції такі механізми не передбачені.

 
ChuprininДата: Пн, 04.04.2011, 17:43 | Повідомлення # 45
Рядовой
Група: НАДУ_ITзао
Повідомлень: 3
Репутація: 2
Статус: Offline
Обговорення на форумах корисне.

Додано (04.04.2011, 17:41)
---------------------------------------------
І яку з проблем тут обговорюють? Інформаційні технології як дисципліну або взагалі як засіб?

Додано (04.04.2011, 17:43)
---------------------------------------------
Взагалі- то думав отримати тут реальні рекомендації щодо захисту практичних робіт. Але не віднайшов потрібної інформації. Пишіть!

 
Форум » НАДУ » Інформаційні технології » Практичні (Питання, обговорення, відповіді щодо практичних з ІТ)
Сторінка 3 з 3«123
Пошук:


Усі права захищені. Copyright Сайт "Зерна" © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz