Пн, 23.10.2017, 04:28
Вітаю Вас Гость | RSS

Зерна: наука, освіта, культура

Меню сайту

Блог

Головна » 2013 » Листопад » 30 » Індивідуальне навчально-дослідне завдання студента
23:08
Індивідуальне навчально-дослідне завдання студента

Загальні положення щодо ІНДЗ

   Індивідуальне навчально-дослідне завдання студента (надалі ІНДЗ) є видом самостійної роботи студента навчально-дослідного спрямування, яке виконується в процесі вивчення програмного матеріалу навчального курсу і завершується перед складанням підсумкового іспиту чи заліку із даної навчальної дисципліни. У структурі навчального навантаження студента за системою ECTS індивідуальна робота розглядається як один з основних компонентів навчальної діяльності і повинна займати значну частину його навчального навантаження.
   Метою індивідуального навчально-дослідного завдання є перевірка здатності студента самостійно вивчати окремі частини програмного матеріалу, систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення і практичне застосування знань студента з навчального курсу та розвиток навичок самостійної роботи.
ІНДЗ подається викладачу, який читає лекційний курс з даної дисципліни та приймає іспит або залік, не пізніше, ніж за 2 тижні до іспиту. Об’єм ІНДЗ – до 10 сторінок друкованого тексту 13 кеглем гарнітураTimes New Roman.
   Оцінка за ІНДЗ виставляється на основі попереднього ознайомлення викладача зі змістом ІНДЗ. Можливий захист завдання шляхом усного звіту студента про виконану роботу (до 5 хв.).

Про структуру роботи.

Як правило, робота має містити такі структурні одиниці:
  • Титульна сторінка.
  • Сторінка з електронним змістом.
  • Вступ.
  • Основна частина.
  • Висновки
  • Список джерел.
  • Додатки (при необхідності).
   Вступ містить такі частини.
  • Сутність і стан досліджуваної проблеми (завдання), її значущість, актуальність (з обґрунтуванням).
  • Короткий критичний аналіз та порівняння відомих підходів до розв’язання проблеми (дослідження).
  • Мета роботи і завдання, які необхідно вирішити для досягнення поставленої мети.
  • Об’єкт дослідження – це процес або явище, що породжує проблемну ситуацію й обране для вивчення.
  • Предмет дослідження (міститься в межах об’єкта).
   Основна частина роботи складається з розділів (пунктів), підпунктів і містить:
  • огляд літератури за темою і вибір напрямів дослідження;
  • виклад загальної методики та основних методів дослідження (спостереження, порівняння, вимірювання тощо);
  • шляхи і способи (варіанти) розв'язання проблеми, ризики;
  • критерії результативності (оцінки) варіантів;
  • проведені теоретичні та/або експериментальні дослідження;
  • оптимальний варіант розв'язання проблеми;
  • порядок проведення моніторингу процесу впровадження оптимального варіанту.
   Висновки містять відповіді на поставлені у роботі завдання, основні результати дослідження (проаналізовано…, досліджено…, встановлено…, розглянуто…, рекомендовано тощо).
Список літератури – це три частини: нормативно-правова література, друковані видання, електронні ресурси.





 
Категорія: Освіта | Переглядів: 249 | Додав: Piters | Теги: структура, Правила, Індивідуальне навчально-дослідне за | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Зареєстрованих: 0

Усі права захищені. Copyright Сайт "Зерна" © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz